Marts 2020

Covid-19 hjælp og foranstaltninger i Nordfyns Bank

Kunder, der rammes økonomisk af covid-19:

Det er vores intention i videst muligt omfang at hjælpe vores kunder, der måtte blive økonomisk ramt af covid-19. Det er meget individuelt og igen meget forskelligt om man er privatkunde eller erhvervskunde.

Her kan vi hurtigt hjælpe vores privatkunder:

Med disse løsninger kan vi skabe lidt økonomisk tryghed mens alt er uklart og uvist, og så finder vi en løsning i et længere perspektiv, når tingene atter er normaliseret .

Her kan vi hurtigt hjælpe vores erhvervskunder:

Kontakt din rådgiver i Nordfyns Bank

 

Nordfyns Banks interne foranstaltninger for at undgå smittespredning

Med udgangspunkt i den aktuelle og skærpede situation omkring covid-19 har Nordfyns Bank valgt at gennemføre en række foranstaltninger for at imødegå at bidrage til smittebæring, og for at opretholde bankens funktionsdygtighed i tilfælde af, at en eller flere af koncernens medarbejdere bliver omfattet af karantæne eller inficeres af covid-19.

Det betyder blandt andet:

Vi håber på alles forståelse i den helt ekstraordinære situation, vores samfund befinder sig i.

 


Holger Bruun
Adm. direktør