Digitale løsninger

Mobilbank

Ny mobilbank er nu tilgængelig for privatkunder
Til højre kan du nu hente den nye mobilbank til både Android og iOS. Mobilbanken har fået nyt design og forbedrede funktioner, som er med til at gøre det nemmere for dig i hverdagen, og som sikrer en endnu højere grad af sikkerhed.
Din personlige forside i mobilbanken hedder ”Til dig”. Det er her, du finder genveje og indhold, som passer til dig. Hvis du hellere vil have kontooversigten som din startside, kan du nemt ændre det selv. Det er dig, der bestemmer.
På forsiden finder du også kontaktmuligheder til din rådgiver, så du nemt og hurtigt kan få hjælp til netop dét, du har brug for. Alle beskeder mellem dig og din rådgiver kan du altid finde i din indbakke i mobilbanken.

Få et godt overblik med Mobilbank
Med Nordfyns Bank Mobilbank har du altid din bank ved hånden. Du kan ordne de fleste banksager, når det passer dig, og mobilbanken er med til at give dig et godt overblik over din økonomi.

I mobilbanken kan du blandt andet:

  • Se kontobevægelser
  • Overføre penge mellem dine konti eller til andres konti
  • Se fremtidige betalinger
  • Betale regninger
  • Tilgå valutaberegner

Snak med din rådgiver, hvis du ikke har adgang til mobilbanken.

Regler for brug af ny mobilbank
Læs brugerregler og regler for overførsler og betalinger i den nye mobilbank herunder.

>Læs mere

Har du hentet den nye Mobilbank?
Herunder kan du hente den nye mobilbank til henholdsvis Apple og Android

Har du brug for hjælp til den nye mobilbank?
Vi har listet en lang række spørgsmål og svar, som kan være nyttige i forbindelse med brugen af  den nye mobilbank.

Har du brug for yderligere hjælp?
Vores hotline er klar til at hjælpe dig, hvis du oplever problemer med den nye mobilbank.
Hotline kan kontaktes på:

Tlf: 59489360
hotline@nordfynsbank.dk